sobota, 13 kwietnia 2013

I love Jamaica

Siemanoelocześć,
dzisiaj trochę o tańcu. Moim zdaniem taniec to najzejebistszy i najlepszy sposób, żeby wyrazić uczucia, no może poza pisaniem. W każdym razie uwielbiam tańczyć, tak w miarę profesjonalnie tańczę przeszło pół roku. :D No i to przyjemny sposób na odchudzanie, lepszy niż brzuszki czy cuś.

Najlepiej podchodzą mi wszystkie jamajskie klimaty ragga/dancehall itd., bo to jest po prostu takie pełne energii, że aż chce się żyć no! xD





















 Ogólnie jestem zafascynowana ludnością z Jamajki i chętnie bym się tam wybrała, nie powiem. Tam po prostu taniec jest wszechobecny i ci ludzie, mimo ogromnych problemów(bieda w chu) są szcześliwi i zawsze dają się ponieść muzyce. Ja jak paczę jak ktoś tańczy, nigdy nie skupiam się na żadnej technice czy chuj tam wie czym, tylko czy człowiek to czuje. Na filingu się skupiam, o tak. :D

Ogólnie może jest tu ktoś, kto fascynuje się jamajską kulturą? No, bo oprócz dancehallu, to oni jeszcze mają zajebiste reggae. W ogóle pełen pozytywizm. I te piękne babeczki, żadne tam chudzinki, które sobie tak zajebiście do dancehallu dupami wywijają. <3

Ostatnio zajebisty filmik znalazłam z polską ekipą, wg taki misz masz i jestem pod wrażeniem.
KLIK KLIK
Taka mieszanina kultur jest, to właśnie kocham. :) Taka megajednawielka inspiracja, tyle kroczków można podłapać. :D

Bless ;D

4 komentarze:

  1. też lubię bardzo tańczyć! kiedyś nawet tańczyłam przez jakieś półtora roku :P
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jeździło się kiedyś na koncerty reggae ... :) Uwielbiam te rytmy :)

    OdpowiedzUsuń