poniedziałek, 15 kwietnia 2013

GOT i inne takie takie

Witam, witam,
tak sobie dzisiaj myślałam, że ja to już się nie mogę doczekać tych kilkunastu dni do testów gimbastycznych, bo potem chociaż czilałcik będzie i ogólnie luzy. Niektórzy się tam stresują i w ogóle pocą po nocach, ale po co? ;D

Dzisiaj bym chciała wspomnieć o moim zainteresowaniu numer 2: seriale, seriale, omomom. Jeszcze najlesze to są takie blad, kiss, blad, kiss, czyli TVD i te sprawy, no i jeszcze czasem cycki.

Ogólnie TVD to mój serial nr 1, właściwie pierwszy, który zaczęłam oglądać  tak systematycznie i te sprawy. Systematycznie uczyć to się nie da, ale seriale wciągać to już tak. ;D Ostatnio mam fazę na GOTA, się w bękarcie Jonie Snow zakochałam. Wg w książce było, że na początku 14 lat ma, a tu proszę:
















Jeśli w filmie ma też czternachę, to nieźle tam dzieci hodują. xD W sumie rozumiem, że mogli wprowadzić jakieś zmiany czy coś tam, no ale wszystko się prawie słowo w słowo zgadza, a tu taka suprajs. :D

Poza tym szatańskie dziecię ze mnie, bo zazwyczaj lubię w tych wszystkich serialach albo jakieś postacie pokrzywdzone, brzydkie, albo złe. Buahahahaha. 
Oprócz GOTa i TVD oglądam ogrom innych seriali: sitcomy(ech te drażniące śmiechy) typu HIMYM, 70s Show, Friends, młodzieżówki jakieś typu 90210, czasem "Doctor who" mi się napatoczy... Ogólnie masę, masę tego oglądam. Jakoś tak pusto mi jak z tydzień ani odcinka niczego nie obejrzę. Wtedy jestem smutna i na pocieszenie zżeram czekoladę. ^^

Ostatnio po głowie mi ta piosenka chodzi:
KLICZEK
Chyba z "Closer" czy jakoś tak, pamiętam, że filmik był dość przeciętny, ale soundtrack i zajebisty Jude Law jakoś mi to wynagrodzili. ;D

5 komentarzy:

  1. czekolada dobra na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, dużo oglądasz tych seriali :D GoT równiez uwielbiam, kozaaaaaaaacki serial :D
    również mam ostatnio jakąś dziwną fazę na seriale. nawet zaczęłam oglądać nowy - "Demony da Vinci" (leci w soboty na fox o 22.00, ale w necie też znajdziesz, jak dobrze poszukasz :P). przystojniak z tego głównego bohatera nawet :P a poza tym oglądam PLL i TVD :D
    kurczę, też chciałabym Cię zaobserwować, ale nie ma u Ciebie obserwatorów, a na profilu nie chce mi się dodać o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. no cośtam robimy jakieś gówna, które ja oczywiście robię z trzy razy szybciej niż reszta, generalnie to cvo sie robi na normalnych zajeciach z informatyki tylko rozszerzone.
    mozliwe, nie wiem, nie zwracałam uwagi. jesl itak, to źle. ktoś musi czytac to co zostanie napisane, ponadto nie wszyscy potrafią pisać naprawde, myślą, że sobie dojebią jakiś tekst i że jest to zajebiście dobre. nie każdy zdaje sobie sprawę, że pisanie naprawdę jest trudne i że trzeba umieć się do tego zabrac (ie twierdze, że ja jakoś super piszę, ale kiedy ktoś naprawde, buduje zdania jak z podstawówwki ,nie jest w stanie sklecić sensownego dialogu, to nie powinien się za to brać- i nie mowię tu o żadnym konkretnym przykłądzie, tak ogólnie)

    OdpowiedzUsuń
  4. "nieźle tam dzieci hodują" rozwaliłaś mnie tym ;pp Ja GOT kocham, wręcz wielbię, lecz w sumie w nikim się nie zakochałam. O dziwo! Ale shippuję już dwójk bohaterów, więc źle ze mną nie jesy ;)
    Doctor Who jest genialny! Kocham ten serial! Szczególnie kochałam 10 i Rose. Z nich była piękna para! A wiesz ze w odcinku na 50-siątą rocznicę serialu ma wrócić 10 i Rose podobno? :)

    OdpowiedzUsuń